Subject: MTÜ Eesti Drifit Liit motospordi üritus Kiltsi lennuväljal 19.04.2025
From: <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 13:56:43 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Saadan edasi teatise, et MTÜ Eesti Drifti Liit korraldab ürituse Haapsalus, 
Kiltsi lennuväljal, mis toimub
19.04.2025.a.

Kaitseliidu Lääne Malevalt on meil Kiltsi lennuvälja kasutusluba olemas
sellel kuupäeval.
Kõik vajalikud dokumendid edastan kooskõlastuseks ka Haapsalu 
Politseijaoskonnale ning Haapsalu linnavalitsusele.

Samuti on tellitud projekt, kooskõlastus ja liiklusmärkide rent 
Haapsalu-Rohuküla maanteele, kiiruspiirangute ja parkimise tarbeks, millega 
tegeleb Ramudden OÜ
Parkimine toimub kinnisel alal, milleks on Kiltsi lennuväli.
Kasutame eelmistel aastatel olnud skeemi, mille lisan kirjaga kaasa.

Korda valvab ürituse korraldaja poolt määratud turvameeskond.

Kui Teil tekib küsimusi, siis palun võtta ühendust otse korraldajaga, 
alltoodud kontaktidel.

Parimat soovides,

Peakorraldaja:
Kristjan Salmre
+372 5289380
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Haapsalu kontaktisik:
Kristjan Murik
+372 5135085
[email-masked] <mailto:[email-masked]>